Addition des chiffres

Click 'The Oracle' title above to enter The Oracle Forum and discuss your quest for answers with kindred spirits. Courtesy costs nothing - if you disagree with someone, disagree politely. Abuse is not tolerated.
Post Reply
Jean-Eude

Addition des chiffres

Post by Jean-Eude »

Lorsque j'ai découvert ce site, j'ai été impressionné par le contenu et j'ai adoré lorsqu'il calculer les mots. Mais Pourquoi additionnait-il les chiffres et nombres ? Pourquoi ne pas les multiplier ? J'ai essayé de multiplier plein de mots et dès qu'il y a avait un J ou un T on obtenez 0 mais pas que. (J=10, 1x0=0; T=20, 2x0=0). Ainsi il est plus dur de trouver des mots dont le résultat est compris entre 1 et 9. Ainsi, il n'y aurait vraiment peu de mots qui ont pour résultat 9. De plus, lorsqu'on multiplie un nombre par 5 on obtient un résultat rond, (comme 0,10,20,30...100,200,etc) seulement si le chiffre multiplié à 5 est pair. Dites-moi ce que vous en pensez.
Hello-Héloards ! Lorem Ipsum Dolor Sit Amet. L'Héritier descendra sur Gaïa pour unir les Hommes. Hello-Héloards ! Une vie sans émotion est une vie sans déception ! Une vie sans déception est une vie sans émotion ! Hello-Héloards !
Redbeck
Site Admin
Location: The Rookery, 3rd Horse Chestnut along, St Johns, Britain. Teacher leave our nuts alone!

Re: Addition des chiffres

Post by Redbeck »

Jean-Eude, Bienvenue dans la communauté Oracle Forum, et merci pour votre message intéressant. Comme il s'agit d'un site en anglais, j'ai traduit votre message via Google. Merci encore Redbeck

'When I discovered this site, I was impressed by the content and loved it when calculating the words. But why did he add numbers and numbers? Why not multiply them? I tried to multiply many words and as soon as there was a J or a T we get 0 but not that. (J = 10, 1x0 = 0, T = 20, 2x0 = 0). Thus, it is harder to find words whose result is between 1 and 9. Thus, there would be really few words that result in 9. Moreover, when one multiplies a number by 5 one obtains a round result, (like 0,10,20,30 ... 100,200, etc.) only if the number multiplied to 5 is even. Tell me what you think.'
Jean-Eude

Post by Jean-Eude »

Thank you very much, now that I know, I will post directly in English. Too bad there is no French, or so little French are present
Hello-Héloards ! Lorem Ipsum Dolor Sit Amet. L'Héritier descendra sur Gaïa pour unir les Hommes. Hello-Héloards ! Une vie sans émotion est une vie sans déception ! Une vie sans déception est une vie sans émotion ! Hello-Héloards !
Redbeck
Site Admin
Location: The Rookery, 3rd Horse Chestnut along, St Johns, Britain. Teacher leave our nuts alone!

Post by Redbeck »

Cher Jean-Eude, bien que je parle et écris le français à un niveau raisonnable, puisque j'ai vécu et travaillé en Belgique pendant plus de six ans, la majorité de notre communauté préfère utiliser l'anglais. Pour certains, c'est une première langue mais pour beaucoup une deuxième langue de choix. Plus English is the first language of site founder, concept and content architect David Denison. Plus, plus there is only one moderator who can perform this function en français et c'est moi et je suis déjà surchargé. Redbeck

Image
Jean-Eude

Post by Jean-Eude »

no worries Redbeck. If I can do anything to help you do not hesitate to ask me.
Redbeck
Site Admin

Post by Redbeck »

Greetings Jean-Eude, words of guidance from site founder, concept and content architect David Denison. Profiter du voyage camarade.

RE ADDITION, MULTIPLICATION, DIVISION AND SUBTRACTIONS OF NUMBERS.
THE SITE HAS EXAMPLES OF EACH OF THE ABOVE IN ONE FORM OR ANOTHER.
MANY ARRIVED AT IN THE EARLY DEVELOPMENT OF THE SITE.
PEOPLE HAVE TO SEARCH.
SEEK AND YE SHALL FIND!

REMEMBER THE FIRST PAGE
AMAZEIN ENTER.
A MAZE IN ENTER.

THIS IS AN AWAKENING EXPERIENCE, THE PATH OF PTAH

AND HERE IN THE STARSHIP, I STILL HAVE HUNDREDS OF EXAMPLES CAPTURED IN LIVING FILES, AND BRIMMING TO OVERFLOWING,
ADD, MINUS, DIVIDE, MULTIPLY. ALL YET TO MARK UP, IN ACCORD WITH THE SITE APHORISM.

“ADDED TO ALL,
MINUS NONE,
SHARED BY EVERYTHING,
MULTIPLIED IN ABUNDANCE”.

HOWEVER IT SHOULD BE NOTED,THAT ADDITION IS THE REVELATORY MEANS TO AN END.
AZIN ADD TO REDUCE,
REDUCE TO DEDUCE,
ESSENCE OF NUMBER

Image
Jean-Eude

Post by Jean-Eude »

Thanks a lot for your answer Redbeck
Post Reply